Nem-kontor.dk

FAQ

Læs alle vores ofte stillet spørgsmål forneden

Hvis du er en nystartet virksomhed og har brug for en adresse til at registrere din virksomhed, kan du bruge vores adresseservice uden at have et CVR-nummer. I ansøgningsformularen kan du skrive i kommentarfeltet, at virksomheden endnu ikke er startet op, samt hvornår du forventer, at den vil starte op. Vi vil så notere, at CVR-nummeret vil blive tilføjet på et senere tidspunkt.
Breve modtages, skannes og sendes via mail.
Ingen Binavne, oprettes som ny firma.
Det er nemt at ændre din aftale, hvis du ønsker at skifte fra månedlig til halvårlig betaling og dermed spare penge. Du kan blot sende en e-mail til info@nem-kontor.dk med dit ønske, og vi vil sørge for at opdatere din aftale.
Hvis du vælger en startdato midt i en kalendermåned (f.eks. den 10. i måneden), vil du blive opkrævet betaling for resten af den pågældende måned samt den kommende periode (f.eks. fra den 10. januar til den 30. april, hvis du har valgt kvartalsvis betaling). Prisen for resten af måneden beregnes ud fra dagsprisen i din valgte betalingsperiode. Når den første betalingsperiode udløber, vil du blive opkrævet for den næste periode i dit valgte betalingsinterval (f.eks. maj, juni og juli i det ovenstående eksempel).
Desværre er det ikke muligt at bruge Nem-kontor.dk som en enkelt P-enhed, hvis din hjemmeadresse ikke er registreret her. Ifølge lovgivningen kan P-enheder kun eksistere på adresser, hvor der er ansatte eller økonomisk aktivitet. Det er kun lovligt at have en P-enhed hos Nem-kontor.dk, hvis din hjemmeadresse også er registreret her.
Bemærk venligst, at enhver ulovlig brug af vores adresse vil blive rapporteret til myndighederne og politianmeldt. Hvis du har CVR-registreret vores adresse til brug for din virksomhed uden vores samtykke, vil du også blive forpligtet til at tilbageføre adressen til din private adresse
Hvis du er en nyopstartet virksomhed og har brug for en professionel forretningsadresse, kan du benytte vores adresseservice og få et virtuelt kontor uden et CVR-nummer. Du skal gennemgå godkendelsesprocessen som normalt, og i kommentarfeltet skal du angive, at virksomheden endnu ikke er startet, og hvornår du forventer at opstarte med et CVR-nummer.
Du kan sagtens skrive vores adresse på en hjemmeside, der tilhører den virksomhed, du har købt vores service til. Men det er vigtigt, at du kontakter os, hvis du er i tvivl.
Alle navne skal registreres som særskilt firma.
Du er bundet til den igangværende periode, når du tilmelder dig adresseservice hos Nem-kontor.dk. Der er kun én dags opsigelsesvarsel. Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, skal du gøre det senest dagen før udløbet af aftaleperioden. Det betyder, at din opsigelse skal være modtaget senest den næstsidste dag i aftaleperioden. For eksempel, hvis du er tilmeldt kvartalsvis betaling med en startdato den 1. januar, skal din opsigelse være modtaget senest den 30. marts. Hvis du ikke opsiger din aftale inden udløbsdatoen (d. 31/3), vil en ny periode på samme længde blive påbegyndt, og den nye periode vil blive opkrævet i starten af den kommende måned (f.eks. d. 5/4).
Du er bundet til den periode, du har betalt for, og aftalen kan opsiges senest dagen før periodens udløb. For at opsige aftalen skal du sende en mail til info@nem-kontor.dk og vedhæfte dokumentation fra virk.dk, der bekræfter, at adressen er fjernet fra os senest på sidstedagen af din aftaleperiode. Bemærk, at Nem-kontor.dk kan opsige samarbejdet med øjeblikkelig virkning.